Translate

4. huhtikuuta 2014

Me&I

Olin tänään ystäväni järjestämillä Me&I vaatekutsuilla. Oli aikas ihanaa, kun näin kutsujen emännän. Hän oli 20 kiloa kevyempi, kuin silloin, kun viimeksi näimme viime heinäkuussa.

 Maarit on Leaf Areenan jäsen ja hän tarjosi minulle viime kesänä mahdollisuuden käydä ko. salin jumpissa viikon ajan. Mentiin yhteen jumppaan yhdessätuumin ja jumpan jälkeen infrapunasaunaan. Saunassa aloin puhumaan Kaisa Jaakkolan luennosta, jossa olin touko tai kesäkuussa 2013 (en muista enää noin vanhoja asioita). Olin kuuntelemassa Kaisa Jaakkolaa  Turun kaupungin henkilöstölle tarkoitetulla luennolla ja hän oli kyllä niin selkeä ja voimaannuttava henkilö, että sen luennon jälkeen oli helppo hengittää.

 Sain Maaritilta tänään kiitosta, koska hän oli saanut voimaa uuteen elämään minun hehkutuksesta Kaisa Jaakkolan opeista.

20 kg - ihan oikeesti huikea tulos. Hyvä Maarit!!

Voin siis suositella kaikille hyvinvoinnistaan kiinnostuneille Kaisan kirjoja, jotka perustuvat kaikenkattavaan hormonitasapainoon. Ei ole vaikeaa ihmisen elämä, kun ottaa ihan rauhallisesti.


Ei kommentteja: