Translate

7. huhtikuuta 2014

Uusi viikko

En olis uskonu, että mä kirjotan tänne nyt sitte päivittäin.
Lähinnä tämä blogi on minulle itselle ns. päiväkirja kaikesta siitä mitä askartelen ja harrastan.

Tänään oli jälleen ihmeellinen päivä minun elämässäni. Yksi nainen jumpastani laittoi minulle tekstiviestin, että voisinko alkaa hänen personal traineriksi. Vastasin hänelle, "WOW! Kiitos luottamuksesta"

Ei arvaa lähteä moiseen yhtäkkiä, koska haluaisin asiaan sitte paneutua kunnolla.
Sovittiin kuitenkin keskiviikoksi treffit ja käydään muutamat helpot jumppaliikkeet läpi ja kerron hänelle Kaisa Jaakkolan hyvistä vinkeistä. Olen itse saanut Kaisan kirjojen opeista paljon hyviä, helppoja ja pieniä vinkkejä. Kirjastossa nämä Kaisan kirjat ovat helposti lainattavissa.

Hormoonitasapaino
Hormonidieetti
Taikinasta teräkseksi

Pyysin häntä ostamaan keskiviikoksi ihanan vihkosen itselleen, johon voi kerätä tärkeitä asioita. Vihkoon voi leikata esim. lehdistä hyvien jumppaliikkeiden kuvia ja lisäillä omia kommentteja lisäksi.

Laihduttaminen ja ihmisen yleinen hyvinvointihan ei ole ydinfysiikkaa. 
En tarkoita, että elämä on helppoa- en siis todellakaan :) Elämästä saa kyllä vaikean, jos ei pidä mieltään rauhallisena. Jos syö pääsääntöisesti terveellisesti ja liikkuu edes vähän ja tekee yleisesti sellaisi asioita joista saa voimaa- siitä se lähtee.
Rauhallinen  mieli ja asiat ei tapahdu hetkessä. 
Ja tarviiko ihmisen olla laiha? 
Tekeekö laihuus ihmisestä onnellisen? Tärkeintä mun mielestä on ottaa vähän niiku vastuun 
itsestään:) ja lopettaa valittaminen.  
Sitä paitsi lihava tai pyylevä voi olla paljon terveempi ja onnellisempi kuin langanlaiha ihminen- ainakin mieleltään:)

Proteiinipitoinen aamupala huomenaamulla- siitä lähtee päivä hyvin käyntiin. Kahvi+rahkaa mustkoiden kera - Nam!


Herkkupussin suut suppuun!





Ei kommentteja: