Translate

25. toukokuuta 2014

Bloggaaminen

Tää on kyllä mukavaa hommaa tämä bloggaaminen. Äsken vähän päivitin tekstejä ja "bloggasin" elik kosketin roskiksen kuvaa ja eilinen tekstini katosi, kuin pieru saharaan.

Nyt sitten paikkailen asiaa.

Lyhyesti ja ytimekkäästi eilinen
Maarit teki kivan sormuksen KamMarissani.


Tänään herättiin taas virkeinä ja syötiin aamupala ulkona. Bongasin Turun Sanomien menovinkeistä, että Portsassa järjestetään katumarkkinat. Käytiin siellä haistelemassa kesäisiä markkinafiiliksiä  - hauska tapahtuma. Me oltiin vaan vähän liian aikaisin liikenteessä ja ei esimerkiksi kuultu bändin soittoakaan yhtään. 
Sitten käytiin Linkkikirppikselläkin. Yritin varata itselleni kirppisloossia samasta kolosta, kuin aikaisemminkin. Mulla on KamMarissa valmiiksi hinnoiteltuja tuotteita loossiin 155 ja laiska kun olen niin säästyn vaivalta, kun odotan ko. loossin vapautumista. 

Maarit lähti just ajelemaan Kalajoelle - kääk mikä matka - ei käy kateeksi - ei taida 6 tuntia riittää.

Meikäläinen ottaa nyt pari tuntia ihan rauhallisesti ja klo 19 tarttis rykästä TuTo: n jääkiekon B- junnuille rääkkijumppa ja ei siitä sit sen enempää -  taitaa tätiltä loppua kunto. Se on ihme porukkaa... heti kun mä lopetan tekemisen niin pojatkin lopettaa. Niittenhän pitäis tehä... mä vaan sanon mitä tehdään ja kuinka kauan. Mutta kyllä minä 17- vuotiaan pojan pöihitän- sisulla ainakin.

Kiitos Maarit kivasta viikonlopusta! 





Ei kommentteja: